Stor diss till detta !


Kommentarer
P:

Har ett sånt och är jättenöjd med det, skitsnyggt enligt mig. Men visst, fortsätt dissa saker som andra tycker är helt fantastiska.

Svar: Haha, du ser väl att jag skriver "enligt mig", haha, detta är vad jag tycker, och det ska jag få stå för. :)Ser att du inte heller vågar stå för den du är genom att inte skriva ditt namn, haha. ;)
Kul att du är nöjd med det iaf, ha en fortsatt trevlig dag! :)
/Lisa
horsesisourlife.blogg.se

2012-06-24 / 08:27:50

Idun:

Nää usch! Dissar totalt!Och märket tycker jag inte är så snyggt heller, och det ser så stort ut tycker'jag'. :)

2012-06-25 / 18:20:01
Blogg / Hemsida: http://www.idunglas.dinstudio.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback