Min & Palles tid tillsammans


Kommentarer
Ebba <3:

Shit vad hemskt, jag vet hur det känns.. Min foderhäst såldes till Värmland för 19 dagar sen och det var hemskt! Jag bor själv i stockholm så jag kommer aldrig få se honom mer.. Finns om du vill snacka om det <3

2012-08-02 / 11:36:49
Blogg / Hemsida: http://www.ebbaamoudruz.blogg.se

Ebba <3:

Shit vad hemskt, jag vet hur det känns.. Min foderhäst såldes till Värmland för 19 dagar sen och det var hemskt! Jag bor själv i stockholm så jag kommer aldrig få se honom mer.. Finns om du vill snacka om det <3

2012-08-02 / 11:37:08
Blogg / Hemsida: http://www.ebbaamoudruz.blogg.se

Clara:

Blää önskar jag kunde göra nåt som fick han att vara med dig hela tiden, vet att du älskade ponnyn och ni hade det bäst tsm!
Finns det nåt jag kan göra så säg bara till, jag finns<3

2012-08-02 / 23:02:23

Clara:

Blää önskar jag kunde göra nåt som fick han att vara med dig hela tiden, vet att du älskade ponnyn och ni hade det bäst tsm!
Finns det nåt jag kan göra så säg bara till, jag finns<3

2012-08-02 / 23:02:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback